Области на политики
РЕД
Пътна безопасност
- Анализ на пешеходни пътеки, маркировка, осветеност и предприемане на мерки за довеждането им до изрядно състояние;
- Анализ на опасни зони и изграждане на съоръжения за намаляване на скоростта във вътрешните улици на кварталите. Съдействие при прилагане на всякакви мерки за безопасност по улиците тип “Зона 30” и други;
- Анализ на конфликтни точки с повишен риск (например кръстовището на ул. “Скопие” и ул. “Подп. Калитин”) с особено чести и тежки катастрофи, иницииране и съдействие за всички мерки по тяхното обезопасяване;
- Предприемане на всички възможни мерки и взаимодействие с институциите за качествено и трайно обновяване на уличната маркировка;
Ограничаване на паркирането върху тротоари и в зелени площи
- Ремонт на паркови зони покрити с прах и чакъл - генератор на фини прахови частици (ФПЧ) - междублокови пространства при панелните блокове във "Фондови жилища" и на определени места в "Банишора". Изцяло разбитата улица от прах и чакъл "Никола Михайловски";
- Ремонт на разбитите тротоари в кв. "Орландовци" и кв. "Бенковски" (също генератор на ФПЧ), забрана за паркиране по тях и определяне на места за паркиране на улицата.
Изграждане на етажни квартални паркинги
- Анализ на възможността за изграждане на модулен паркинг със зона за отдих на покрива - гр. София, ж.к. Банишора, ул. "Подполковник Калитин" № 21, и ул. "Скопие", теренът е предвиден за паркинг.
- Анализ на терените и в другите квартали с възможност за изграждане на подобни паркинги
Зони за сигурност
- Мониторинг на зоните за видеонаблюдение и изграждане на стратегия за тяхното разширение, технологично оборудване и повишена ефективност - за сигурност на училища и детски градини, публични места, както и за безопасност по пътищата.
Подаване на сигнали
- Системата за сигнали на централно ниво е изградена и относително работи - поне до степен за получаване на сигналите, но ще се усъвършенства системата за директни сигнали към районната администрация. Изграждане на бързи и ефективни протоколи за реакция на сигналите, комуникация с гражданите и своевременна обратна връзка за статуса на всеки сигнал